کلینیک تخصصی

همراهی تا حصول بهترین نتیجه

با تیم متخصصان در کنار شما هستیم تا به وزن ایده ال خود برسید

شامل بخشهای تخصصی و سلامت

لیپوماتیک، پی آر پی، لایه برداری به روش میکرودرم ابریژن، جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد – تعریق زیاد کف دست، پا و زیر بغل، برطرف کردن خال و جوش، پیلینگ (لایه برداری شیمیایی)، ریزش مو، بوتاکس، جوانسازی و کاهش چروک، تیرگی دور چشم، هیدرودرمی، پاکسازی، میکرودرمی، اسکارلت

خدمات کلینیک ما :

بخشهای فوق تخصصی با حضور بهترینها در هر حوزه

بخش تخصصی زنان

با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و دستگاه های تشخیصی و درمانی و با همکاری متخصصان

بخش تخصصی یوگا

این تمرینات مجموعه از حرکات ساده یوگا با محوریت ایجاد انعطاف پذیری در بدن می باشد و برای کسانی که قصد شروع به یادگیری یوگا را دارند بسیار مناسب است

بخش تخصصی پیلاتس

چیزی که پیلاتس را از دیگر ورزش ها جدا می کند این است که تمرکز این ورزش بر تقویت عضلات با کش یا فنر، باند و یا وزن خود بدن است.

بخش تخصصی رژیم و تغذیه

کاهش وزن ماندگار، اصلاح شیوه زندگی. هدف اصلاح شیوه زندگی. عدد کاهش وزن مهم نیست

بخش تخصصی مشاوره لاغری

اختلالات روانی الگو هایی از علائم رفتاری یا روانی هستند که جنبه های مختلف زندگی را تحت تأثیر قرار می دهند. این اختلالات منجر به ایجاد پریشانی (دیسترس) در شخص دارای این علائم می شوند.

بخش تخصصی تناسب اندام

قانون طلایی تناسب اندام و نکات مهم برای لاغر شدن و تناسب اندام و قانون های طلایی برای داشتن تناسب اندام و کاهش وزن

بخش تخصصی سینه

شامل پروتزها و لیفت سینه

بخش سلامت اعصاب و روان

اما همان طور که دچار بیماری جسمی می شویم گاهی سیستم روان ما هم دچار مشکل می شود.

بخش تخصصی آموزش لاغری

در این مطلب چند راهکار لاغری سریع و آسان و کاملاً علمی، بدون اینکه به شما آسیب برساند معرفی می‌کنیم

About Us

زیبایی برازنده ی توست بانوی ایرانی

مطب زیبایی دکتر مریم ضابطی با بیست سال سابقه در حوزه پوست، مو، لاغری، زیبایی خدمات خوب و ارزنده ای را در راستای بهبود بخشی به سبک زندگی و کیفیت جسمی و روحی بانوان ایرانی ارایه داده است، امید است بتواند با ارایه بهترین و به روزترین شیوه های خدمات درمانی البته با قیمت های رقابتی، همواره رضایتمندی مشتریان خود را شاهد باشد و تمام تلاش خود را برای حفظ رضایت بیماران به کار خواهد گرفت.

آیا سوالی دارید؟

بخشهای تخصصی لاغری

بیش از بیست سال سابقه تخصصی در لاغری

مراجع راضی

پرسش و پاسخ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation

Cras ultricies ligula sed magna dictum porta.

Curabitur arcu erat, accumsan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Pellentesque in ipsum id orci porta

Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor

Nulla quis lorem ut libero malesuada

Telehealth

با مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته همراه شماییم

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum ante

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

مراجعین راضی

“Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui.”

Loretta Ford

Patient

“Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae Donec velit neque, auctor sit amet”

Jamie Blake

Patient

“Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Proin eget tortor risus. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque ne”

Beth Warren

جشنواره های ما

نتیجه ای یافت نشد

صفحه مورد نظر شما یافت نشد. جستجوی خود را اصلاح کنید، یا از ناوبری فوق برای یافتن پست مدنظر استفاده نمایید.

Office

آدرس مطب : چهارراه فرمانیه ساختمان پزشکان نور طبقه اول واحد ده